İzzetpaşa, Pırlanta Sk. No:23, 34387 D:No:23, 34387, 34055 Şişli/İstanbul
0534 969 87 42
  • english russian turkish
  • Konum
  • Arama
  • Whatsapp
  • ARRI Alexa 35 LPL/PL Kamera

    ARRI Alexa 35 PL Kamera

  • Ürün Kodu: 3245675543245
  • Marka: ARRI
  • ALEXA 35'in son derece yüksek, 17 stoplu dinamik aralığını göstermek için, James Friend ASC, BSC tarafından ALEXA 35 ön üretim modeliyle çekilen ALEXA 35 Encounters filmi "Siren"den bir görüntü kullanıyoruz. Görüntünün Rec 709 Standart Di
    1 Gün Kiralık ₺ 17.000
    Tüm Fiyat Listesi
     

    ALEXA 35'in son derece yüksek, 17 stoplu dinamik aralığını göstermek için, James Friend ASC, BSC tarafından ALEXA 35 ön üretim modeliyle çekilen ALEXA 35 Encounters filmi "Siren"den bir görüntü kullanıyoruz.


    Görüntünün Rec 709 Standart Dinamik Aralık (SDR) versiyonu çok fazla dinamik aralık göstermiyor. Kırmızı acil durum ışığındaki parlak noktalar kırpılmış görünüyor ve tüplü dalgıç kaskının içindeki görüntünün karanlık kısımları ezilmiş görünüyor.


    Bunun nedeni, bir SDR monitörün yalnızca yaklaşık sekiz stop dinamik aralığı görüntüleyebilmesidir. Kamera, geleneksel SDR teknolojisinin barındırabileceğinden çok daha fazla bilgiyi yakalar; ALEXA 35 tarafından yakalanan 17 stopun tamamını sekiz stoplu bir SDR monitörde görüntülemek kesinlikle mümkün değil.


      

      HDR_Resim_1

    Rec 709 SDR ALEXA 35 çıkışı

    Ancak ALEXA 35 tarafından kaydedilen LogC4 sinyaline (ProRes veya ARRIRAW) baktığımızda, yakalanan bilgilerin 17 durağının tamamını görünür hale getirebiliyoruz.


    Öne çıkanlarda hangi bilgilere sahip olduğumuzu görmek için post prodüksiyonda LogC4 görüntüsünün derecesini düşürmek mümkündür. Böyle bir görüntü elde edebiliriz.


    Öne çıkanlarda hiçbir bilgi kaybı yok. Süper parlak yanıp sönen acil durum meşale ışıkları bile kesilmeden yakalanır.

      HDR_Resim_2

    Yakalanan aynı görüntü ancak öne çıkan noktalara göre derecelendirildi

    Görüntünün karanlık kısımlarındaki bilgilere bakmak için LogC4 görüntüsünü yukarı doğru derecelendirerek bunları aydınlatabiliriz. Böyle bir görüntü elde edebiliriz.


    Kameranın her şeyi, hatta tüplü dalgıç kaskının içindeki çok karanlık gölgeleri bile güzel bir şekilde yakaladığını görebiliyoruz.

      HDR_Resim_3

    Yakalanan görüntünün aynısı ancak karanlık kısımlar için derecelendirilmiş

    Dolayısıyla sette SDR monitörleri kullanırken kameranın gerçekte yakaladığı her şeyi göremezsiniz. Neyin yakalandığını daha iyi anlamak için kamerada yerleşik olan "Yanlış Renk" pozlama aracını kullanın. Sahte renkli görüntü, altı renkle temsil edilen belirli pozlama düzeylerine sahip düz, siyah beyaz bir görüntüdür (LogC4): ikisi parlak alanlar için, ikisi gölgeler için ve ikisi orta tonlar için.


    Kırmızı ve mor renkler, görüntünün çok parlak (kırpılmanın hemen altı: kırmızı) veya çok karanlık (gürültü tabanı: mor) olması nedeniyle görüntünüzün daha fazla bilgi bulunmayan bölgelerini belirttiğinden kritik öneme sahiptir.

      ALEXA_35_False_Color_Index

    İşte sahte rengin açık olduğu görselimiz.


    Görüntüde mor veya kırmızı renkli hiçbir alan yoktur. Sarı ve mavi bölgeler kesilmeye yakın ancak sensör bu bölgelerdeki tüm bilgileri yakaladı.


    Sahte renk pozlama aracı, hangi bilgilerin yakalandığını anlamak için çok hızlı ve kolay bir yöntemdir.

      HDR_Resim_5

    LogC4 Yanlış Renk

    ALEXA 35 piyasadaki tüm kameralar arasında en yüksek dinamik aralığa sahip olduğundan çoğu zaman görüntüyü kırpmanın çok zor olacağını lütfen unutmayın. ALEXA 35 ile ilk kez çekim yaparken bu durum endişe verici olsa da çoğu görüntü yönetmeni kameranın dinamik aralığına çok çabuk alışıyor (ve bağımlısı oluyor).


    Bu benzersiz yetenek, her şey yakalanırken görüntüdeki hangi parlaklık seviyelerinin açığa çıkarılacağına veya gizleneceğine özgürce karar verebildikleri için renk uzmanlarına ve görüntü yönetmenlerine renk derecelendirme sırasında en büyük esnekliği sağlar. Aynı zamanda Yüksek Dinamik Aralık (HDR) çıktıları için en iyi kaynak materyali sağlar.



    Sensor TypeSuper 35 format ARRI ALEV 4 CMOS sensor with Bayer pattern color filter array Sensor Maximum Number of Photosites and Size4608 x 3164 27.99 x 19.22 mm / 1.102x 0.757" Ø 33.96 mm / 1.337" Sensor Frame Rates0.75 - 120 fps Weight∼2.9 kg / 6.4 lbs (camera body with three antennas and LPL Mount (LBUS)) Photosite Pitch6.075 μm Sensor Active Image Area (photosites) 4.6K 3:2 Open Gate: 4608 x 3164 4.6K 16:9: 4608 x 2592 4K 16:9: 4096 x 2304 4K 2:1: 4096 x 2048 3.8K 16:9: 3840 x 2160 3.3K 6:5: 3328 x 2790 3K 1:1: 3072 x 3072 2.7K 8:9: 2743 x 3086 2K 16:9 S16: 2048 x 1152 Sensor Active Image Area (dimensions)4.6K 3:2 Open Gate: 28.0 x 19.2 mm / 1.102 x 0.756" 4.6K 16:9: 28.0 x 15.7 mm / 1.102 x 0.618" 4K 16:9: 24.9 x 14.0 mm / 0.980 x 0.551" 4K 2:1: 24.9 x 12.4 mm / 0.980 x 0.490" 3.8K 16:9: 23.3 x 13.1 mm / 0,918 x 0.516" 3.3K 6:5: 20.22 x 16.95 mm / 0.796 x 0.693" 3K 1:1: 18.7 x 18.7 mm / 0.737 x 0.737" 2.7K 8:9: 16.7 x 18.7 mm / 0.656 x 0.738" 2K 16:9 S16: 12.4 x 7.0 mm / 0.490 x 0.276" Recording File Container Size (pixel)4.6K 3:2 Open Gate: 4.6K (4608 x 3164) 4.6K 16:9: 4.6K (4608 x 2592), 4K (4096 x 2304) 4K 16:9: 4K (4096 x 2304), UHD (3840 x 2160), 2K (2048 x 1152), HD (1920 x 1080) 4K 2:1: 4K (4096 x 2048) 3.8K 16:9: UHD (3840 x 2160) 3.3K 6:5: 3.3K (3328 x 2790), 4K (4096 x 1716) 3K 1:1: 3K (3072 x 3072), 3.8K (3840 x 1920) 2.7K 8:9: UHD (3840 x 2160) 2K 16:9 S16: 2K (2048 x 1152) Recording File Image Content (pixel)Identical to Recording File Container Size Dynamic Range17 stops Exposure IndexAdjustable from EI 160 - 6400 in 1/3 stops ShutterElectronic shutter, 5.0°- 356° or 1s - 1/8000s Recording FormatsMXF/ARRIRAW MXF/Apple ProRes 4444 XQ MXF/Apple ProRes 4444 MXF/Apple ProRes 422 HQ Recording MediaCodex Compact Drive 1TB (CA08-1024) Codex Compact Drive 2TB (CB16-2048) Recording Frame RatesARRIRAW 4.6K 3:2 Open Gate: 35 / 75 fps ARRIRAW 4.6K 16:9 - 4.6K: 45 / 75 fps ARRIRAW 4K 16:9 - 4K: 55 / 120 fps ARRIRAW 4K 2:1 - 4K: 65 / 120 fps ARRIRAW 3.8K 16:9 - UHD: 65 / 120 fps ARRIRAW 3.3K 6:5 - 3.3K: 55 / 100 fps ARRIRAW 3K 1:1 - 3K: 55 / 100 fps Apple ProRes 4.6K 3:2 Open Gate: 60 / 60 fps Apple ProRes 4.6K 16:9 - 4K: 75 / 75 fps Apple ProRes 4K 16:9 - 4K: 100 / 100 fps Apple ProRes 4K 16:9 - UHD: 120 / 120 fps Apple ProRes 4K 16:9 - 2K: 120 / 120 fps Apple ProRes 4K 16:9 - HD: 120 / 120 fps Apple ProRes 4K 2:1 - 4K: 120 / 120 fps Apple ProRes 3.3K 6:5 - 3.3K: 75 / 75 fps Apple ProRes 3.3K 6:5 - 4K 2.39:1 Ana. 2x: 90 / 90 fps Apple ProRes 3K 1:1 - 3K: 90 / 90 fps Apple ProRes 3K 1:1 - 3.8K 2:1 Ana. 2x: 100 / 100 fps Apple ProRes 2.7K 8:9 - UHD 16:9 Ana. 2x: 100 / 100fps Apple ProRes 2K 16:9 S16 - 2K: 120 / 120 fps (Compact Drive 1TB / 2TB) Recording ModesStandard real-time recording Pre-recording Viewfinder TypeMulti Viewfinder MVF-2 with 4" flip-out touchscreen monitor Viewfinder TechnologyOLED viewfinder display LCD flip-out monitor Viewfinder Resolution (pixel)1920 x 1080 Viewfinder DiopterAdjustable from -5 to +5 diopters Color OutputRec 709 Rec 2020 Rec 2100 PQ Rec 2100 HLG LogC4 Custom Look (ARRI Look File ALF-4) Look ControlImport of custom 3D LUT ASC CDL parameters (slope, offset, power, saturation) ARRI Look Library ARRI Textures White BalanceManual and auto white balance, adjustable from 2000K to 11000K in 10K steps Color correction adjustable range from -16 to +16 CC 1 CC corresponds to 035 Kodak CC values or 1/8 Rosco values FiltersFour position built-in motorized ND filter: Clear, 0.6, 1.2, 1.8 Fixed optical low pass, UV, IR filter Image Outputs2x VF custom CoaXPress connectors for MVF-2 viewfinder 2x 12G SDI (BNC): 422 1.5G HD, 422 3G HD, 444 3G HD, 422 6G UHD, 422 12G UHD, 444 12G UHD Lens Squeeze Factors1.00, 1.25, 1.30, 1.33, 1.50, 1.65, 1.80, 1.85, 2.00 Exposure and Focus ToolsFalse Color Zoom Aperture and Color Peaking Audio Input1x LEMO 6pin balanced stereo line in with 12V power output (line input max. level +24 dBu correlating to 0 dBFS) Two built-in microphones for scratch audio With Audio Extension Module AEM-1: additional 3x TA3 connectors (MIC/Line, +48 V, AES) Audio OutputSDI (embedded) 3,5mm stereo headphone jack (on MVF-2) Audio Recording4 channel linear PCM, 24 bit 48 kHz Remote Control OptionsMVF-2 viewfinder as wired remote control with 10m/33ft cable Camera Control Monitor CCM-1{lineBreak} Camera Companion App ARRI Electronic Control System (ECS) Web-based remote control via Ethernet & WiFi (beta version) Camera Access Protocol (CAP) via Ethernet & WiFi GPIO interface for integration with custom control interfaces Interfaces1x LBUS (LEMO 4-pin) for lens motors, daisy chainable 1x SERIAL (LEMO 4-pin) for distance measuring accessories 1x TC (LEMO 5-pin) for timecode In/Out 1x ETH (LEMO 10-pin) for remote control and service 1x SYNC IN (BNC) for Genlock synchronization 1x RET IN (BNC, switchable on SDI 2) 1x USB-C for user setups, look files etc. 1x Rear Interface (18-pin Pogo) for connection of modules and battery adapters 1x Top Interface (5-pin Pogo) Wireless InterfacesBuilt-in WiFi module (IEEE 802.11b/g) Built-in White Radio for ARRI ECS lens and camera remote control Lens MountsARRI LPL Mount (LBUS) ARRI PL-to-LPL Adapter ARRI PL Mount (LBUS) ARRI PL Mount (Hirose) ARRI EF Mount (LBUS) Leitz M Mount for ARRI Flange Focal DepthLPL mount: 44 mm PL mount: 52 mm Power Input1x PWR (LEMO 8-pin) 1x BAT (camera rear interface / battery adapter) 20.5 - 33.6 V DC Power Consumption~ 90 W (Camera body and MVF-2) Power Outputs1x RS (Fischer 3-pin) for 24 V accessory power out, start/stop and shutter pulse 1x 12 V (LEMO 2-pin) for 12 V accessory power out 1x LBUS (LEMO 4-pin) for lens motors & 24 V power out, daisy-chainable 1x AUDIO (LEMO 6-pin) for balanced stereo line in and 12 V accessory power out 1x ETH (LEMO 10-pin) for remote control, service and 24 V accessory power out With Power Distribution Module PDM-1: additionally 4x 24 V, 2x 12 V and 1x D-Tap Measurements (HxWxL)147 x 152.5 x 203 mm / 5.8 x 6.0 x 8.0" (camera body with LPL lens mount) Operating Temperature-20° C to +45° C / -4° F to +113° F @ 95% relative humidity max, non condensing, splash and dust proof through sealed electronics, IP 51 Storage Temperature-30° C to +70° C / -22° F to +158° F Sound Level< 20 dB(A) at 30fps, recording 4K 16:9 - UHD, Apple ProRes 4444 XQ, ≤ +30° ambient temperature Software LicensesALEXA 35 Cine License
    - ARRI Alexa 35 PL Kamera
    1 Gün Kiralık ₺ 17.000